Fra: "Knut Yrvin" (knuty@objectware.no)
Til: linuxiskolen@skolelinux.no
Tema: Påmelding til utviklersamling 1.-3. februar 2002 i Oslo
Cc: i18n-no@lister.ping.uio.no
Dato: Tue, 15 Jan 2002 02:11:56 +0100

Nå er det klart for første av tre utviklersamlinger.

Alle oversetter, utviklere, og koordinatorer er invitert som deltakere på Skolelinux utviklersamling 1.-3. februar 2002. Det hele skjer på Bjerke videregående skole på Linderud i Oslo, og vi starter det hele kl. 18:00 fredag kveld. Det hele er ferdig kl. 14:00 på søndag.

Det er også mulig for IKT-driftsansvarlige på skoler som er spesielt interessert å melde seg på opplegget, eller elever på IKT-driftslinja på skoler i Akershus-, eller Oslo.

NUUG-Foundation betaler rimeligste reise, kost og losji for dem som må reise langt. Når vi vet hvor mange som kommer, vil vi framforhandle en hotellavtale med forhåpentligvis rimeligere pris for overnatting enn om hver enkelt må ut med hver for seg. Jeg må også vite om noen velger å overnatte hos familie eller bekjente - slik at dette ikke tas med når vi ordner overnatting.

Siden Skolelinux-prosjektet ikke har noe sekretariat, og mangler i nærheten av alle former som administrasjon som kjennetegner mer tradisjonelle organisasjoner - er vi nødt til å be alle ordne det praktiske med reise selv. Vi må også be hver enkelt om å legge ut for reise av nøyaktig samme grunn.

OBS!

Det vi trenger av deg er en entydig bekreftelse på at du kan komme, og dette før lørdag denne uka. Vi trenger også å vite hva transporten til Oslo koster.

Merk "Emne"-feltet med: Jeg kommer på Skolelinux-samling uke 5 Jeg trenger navn, fødselsdato, adresse, og telefonnr. der du treffes. I utgangspunktet vil all korespondanse skje på lista, eller via epost :-)

Foreløpig program ligger her: http://developer.skolelinux.no/info/prosjektet/delprosjekt/opplegg_utviklertreff_u5feb2002.txt

Knut Yrvin Prosjektleder